4 år

Idag har jag haft Silver i 4 år. Minns SÅ himla tydligt den dagen han kom hit. Så länge jag hade velat ha honom och trodde verkligen aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle få honom. Så mycket saker kommer att förändras snart, men jag är verkligen så tacksam att jag har fått äran att ha honom som min. Ingen har lärt mig så mycket som honom verkligen, älskade ponny. Min stjärna!!
Provridning 15 augusti 2010.
 
Några dagar efter att vi bestämt oss för att köpa honom. Vi skulle åka till Turkiet dagen efter detta så jag åkte upp till honom för att säga hejdå (var övertygad om att flygplanet skulle krascha, det var mest därför HAHA).
Andra dagen hemma, första ridpasset.
 
Och här är lite blandade bilder genom åren.
Världens finaaassteeeee <3
 
Silver Lad, Today | |
#1 - - Wilma:

Så fina!😊💕

Svar: Tack Wilma <3
Ida Persson

Upp