AHS

HALLO. Jag sitter i min säng och har precis ätit lite. Det känns som om klockan är typ 12 bara för att det är kolsvart ute. Det blir verkligen mörkt så himla fort nu, ändå mysigt. Fast ändå inte typ.. Haha. Ska nog göra en juice och kolla på nåt program snart. Vill se AHS nu, men det börjar inte förrän inatt vid typ 2 eller 3. Första avsnittet av säsong 4 idag, har varit helt lycklig hela dagen, haha! Bästa serien någonsin. Ska nog kolla på det i morgon. Eller rättare sagt jag SKA kolla på det i morgon. Får väl typ kolla på Awkward sålänge eller nåt. Funkar det med!
 
Har som vanligt ingenting direkt intressant att skriva om, händer inte så mycket för tillfället, haha. 
Vaknade tidigt i morse så jag satt och lekte lite med blod. Tänk om folk läste min blogg och inte visste att jag höll på med SFX, hahaha psyko typ. För övrigt mitt favoritcitat någonsin, vill ha det tatuerat någonstans någon dag.
Today | |
Upp