All about that blood

Jag älskar att testa nya blodmärken, det finns faktiskt ganska många i Sverige nu för tiden. Typ för ett år sen känns det som om det bara fanns Grimas och typ några andra dåliga från Buttericks men det senaste så har det faktiskt kommit in mer och mer märkesblod som jag velat testa superlänge. Superlänge aka 1 år, det vill säga så länge jag hållt på med SFX. Ska beställa lite nytt smink till halloween idag för jag har faktiskt använt upp det mesta, och då såg jag att min favvoaffär har fått in Mouldlife's Kensington blod!! Blev jätteglad, har verkligen velat testa det länge. Vill helst prova Fleet Street (som används i bland annat AHS!!!(!!!)) men har inte hittat det någonstans i Sverige än. Men i alla fall så ska jag testa Mouldlife's blod, det ska tydligen vara jätterealistiskt och också vara ätbart och smaka mint, perfekt verkligen, haha. Vet inte vilken färg jag ska ta, men tror att jag tar Aged för jag tycker alltid att mörkare blod ser mer realistiska ut än ljusa. Dock så var Aged slut i lager nu så jag kanske tar Venial istället men får se... Vill ha alla egentligen, haha. 
 
 
 
SFX, Today | |
Upp