Bra dag

Hejhej. Igår kväll kom Linnea hit och vi gjorde typ ingenting speciellt för det var ganska sent. Imorse så vaknade vi och gjorde pannkakor som alltid typ, haha. Seeeen gjorde vi i ordning oss och jag var ASsugen på pizzan från Eat, så vi åkte till Stenungsund. Det finns en Eat på Allum också men ville åka till Stenung för dom har den godaste pizzan, men vi kom dit så hade dom inte den idag man ba :)))))) Men det fanns en annan som var god ändå. Sen gick vi runt där lite och så, gick till Coop och sen åkte vi till Ica och sen hem igen. Träffade Elin på kvällen och vi var ute ganska länge och gick till Prästgården och där var det tänt i ett utav rummen omg, försökte öppna men det var låst, ändå läskigt... Och sen kom vi hem till mig och satt typ. Haha vi gör typ aldrig någonting egentligen. 
 
Haha seriöst det har varit en mus i mitt rum dom senaste dagarna IGEN, man ba snälla kan det sluta typ komma in möss i mitt rum, jag som är asrädd för dom???? Men i alla fall så har jag haft en sån där musfälla här inne som fångar den men den har inte blivit fångad och nyss satt jag och Linnea i sängen och så hörde vi att det prasslade. Så rörde det sig i min papperskorg så hade den hoppat i där omg, blev asrädd och ringde till pappa på nedervåningen så han fick komma upp. Han tog upp papperskorgen och så typ höll han den mot oss och ba "är ni så rädda verkligen?? haha" och så hoppar musjäveln ut ur papperskorgen mot oss typ omfg och så försökte han få tillbaka den i papperskorgen igen och så ramlar den ner på golvet och springer ut i hallen HAHA och typ under byrån och sånt hahaha. Sen jagade han den och kastade en handduk på den så ramlade den ner för trappan HAHA asså stackars mus ändå. Men jag stängde in oss på mitt rum igen, vågade inte hjälpa till mer haha, hoppas han fångade den hahaha så kul. 
 
 
Today | |
Upp