Let's talk about that

Heeeeeeeeeej. Jag har ingenting intressant att skriva, har aldrig någonting intressant att skriva. MÅSTE SKAFFA MIG NÅGONTING INTRESSANT ATT SKRIVA OM. Allt är jättetråkigt när Linnea inte bor här, det är typ därför helt serri, haha. Igår åkte hon hem i alla fall och igår var vi typ och köpte cheesedip och sen åt vi en pizzabit på IKEA. Vet inte ens vad vi gjorde mer, typ inget speciellt. JO!!! Vi lagade ("lagade") tacos. Det var därför vi köpte cheesedipen. Så gott.
Idag vaknade jag i alla fall och sen städade jag mitt rum och dammsög hela huset (snäll!!!). Seeeen träffade jag Elin en stund och vi cyklade en bit men det var jättekallt och jag kände inte mina fingrar efter ett tag haha, så vi vände. Men vi cyklade ändå typ ännu längre bort än Angered, fast alltså på cykelbanan då.... När vi kom hem så bytte jag om och gick ut till stallet och fixade Sille för att han provreds idag. Efter det så kom jag in igen och åt, duschade och sånt. Nu sitter jag i min säng och reflekterar över ifall jag ska äta upp min bennenglass eller ta en kopp te. KAN verkligen inte bestämma mig. Är jättekall men är verkligen jättesugen på glass också så att ja.... Ändå värt att frysa ännu mer bara för att äta glass. Beauty is pain eller pain is beauty eller vad är det man säger HEHE. 
Skämt åsido men nu ska jag kolla på film i alla fall så hejdåvisesadjöfarvälgodnattttttt
Häromdagen.
Today | |
Upp