Så glad över att jag aldrig mer behöver vara 13 år

Alltså HERREGUD vad roligt det är att kolla igenom gamla bilder. Tackar gudarna för att jag inte raderade min bilddagbok som jag haft sen 2008 då jag var 12 år. Tog inte så mycket selfies men dom bilderna jag tog har lämnat mig i ex antal skrattanfall denna kväll alltså. Har verkligen skrattat okontrollerbart ensam på mitt rum i typ en timma nu. Tackar också gudarna för att jag dokumenterade ALLT på bilddagboken, alltså allting. Det var inte så att jag la upp bilder bara, utan jag använde den som en blogg, vartenda dag i typ 3-4 år. Har hela min Johan Palm-fas dokumenterad (som jag typ fortfarande är kvar i förresten hahaha lämnar aldrig min Johis), alla bilder från skolan, massa hästbilder, massa djupa texter och herregud alltså. Skulle mer än gärna velat träffa 14-åriga Ida för en dag, hade nog skrattat ihjäl mig. Trodde jag var coolast på skolan och att Johan Palm var enbart min och den som ens nämnde honom satte jag på plats snabbare än ljusets hastighet, på riktigt alltså. Vem var jag ens när jag var 14 hahaha seriöööööst. 
 
Pinsamt att man ser redan här att det är min fulsida HAHA var typ 13 år och redan då hade jag en fulsida ba kul :)
 
Alltså jag gråter blod typ, orkar inte ensnanjdgdghja det roliga är att jag minns detta jättetydligt?? Det var typ inte ens längesen?? Hahhahah avlider
Och så skrev man alltid att "folk skulle va sociala" och så smsade man med massa typ... Hahaha tider.
 
Today | |
Upp