Dör

Bild från häromdagen som representerar någonting roligare än mitt tillstånd just nu.
 
Ligger i sängen och halvdör, seriöst. Är så sjuk, orkar inte. Har så ont i halsen att det gör till och med ont att ANDAS??? Inte najs alls, faktiskt. Har säkert feber också men hittar inte tempen. Ena sekunden fryser jag ihjäl och andra sekunden känns det som om jag ska brinna upp. Jag har inte varit sjuk på SÅ himla länge. Hade migrän EN enda gång under mina 8 månader som vegan. Mådde så mycket bättre av att vara vegan och nu när jag bara är vegetarian känner jag verkligen skillnad på alla plan. För att inte tala om min hy som har blivit hemsk sen jag började äta mejeriprodukter igen. Hur som helst, det var inte det jag skulle prata om nu, haha. Det var i alla fall så himla längesen jag hade ont i halsen, har liksom glömt hur jobbigt det är. Bläh. Ska fortsätta sova nu, har typ halvsovit hela dagen sen Linnea åkte hem. Gnigghhtttt

Today | |
Upp