Sunday fun day

Hello hi. Jag är friskare idag. Är fortfarande förkyld i halsen och öronen (???) och nu på kvällen tappar jag rösten typ, haha. Jag hör ingenting nästan. Men lever i alla fall!!! Tveksamt om jag skulle överleva gårdagen alltså. Sov ordentligt inatt med, så skönt.
Jag har inte gjort någonting idag, var på Hemmakväll och sen träffade jag Elin och vi gick en kortis. Vill liksom inte umgås med folk när jag är sjuk för jag vill inte smitta dom, men jag var lite labil förut och fick flipp över en mango (lång historia) så jag behövde ventilera och då kom hon till undsättning. Såatteaahh, har inte gjort så mycket mer. Bokade tågbiljett förut också, så nu kan dagarna gärna gå lite fortare så blir jag gladis.
 
Ska äta chips och kolla på Awkward nu!!! Godnatt.
Gamla bilder och jag börjar nästan sakna mitt blonda hår (what????). Tur att det bara är toning jag har i nu.
Today | |
Upp